bevezetés

Érdekelnek a harcművészetek/küzdősportok, de alig tudok róluk valamit. Elhatároztam, hogy elkezdem gyakorolni őket, tanulmányozom a kapcsolódó irodalmat, könyveket, cikkeket, harcművészeti témájú filmeket nézek meg. Ezen a blogon fogom megosztani élményeimet! Célom egy egészségesebb élet, hosszú távon pedig amatőr versenyzés. Szívesen veszem tapasztaltabb sportolók, harcművészek kommentjeit, tanácsait!

Linkblog

Friss topikok

Archívum

Bemutatkozás

2010.08.09. 09:53 | ma_blog | Szólj hozzá!

Hali! A bevezetésben leírtam miről fog szólni a blogom, most magamról írnék 1-2 dolgot, szándékosan nem pontosan, mert azt gondolom az oldal úgy lesz jó, ha csak általánosságban írok magamról. A blog írásának kezdetén húszas éveim elején vagyok, egyetemre járok a fővárosban, egyébként vidéken lakom. Testalkatomról annyit, hogy közel 190 centi magas vagyok, aránylag vékony testalkat, 75 kiló. Még általános iskolában rengeteg sportot kipróbáltam, ekkor kerültem először kapcsolatba a harcművészetekkel, konkrétan kyokushin karatét tanultam 1-2 hónapig, azonban hamar abbahagytam, mivel körülbelül 8 évesen képtelen voltam koncentrálni az edzéseken. Ezen kívül jártam foci, kosárlabda, pingpong edzésekre, leghosszabb ideig pedig úsztam, ebben klubszinten elég jó is voltam. A középiskolában végig csak a foci érdekelt, és egy nyárat végigkajakoztam. Miután bekerültem az egyetemre kötelező testnevelés címszó alatt két évig heti egyet kondiztam, de ez szinte semmit sem ért, hiszen emellett egész héten csak ültem. Aztán idén tavasszal, miután beköszöntött a jó idő néhány barátom kitalálta, hogy járjunk ki a szabadba vidéken boxolgatni. Volt több pár kesztyűjük, bandázsuk, és kinek pár hónap, kinek pár év K1 tapasztalata. Itt szerettem meg az ilyen sportokat, megmutatták az alapokat, gyakoroltunk földharcot is. Ezután határoztam el, hogy beiratkozok valahova, de épp jött a vizsgaidőszak, hát ez nyárra maradt. Következő postom arról fog szólni, miként kezdtem el az edzéseim.

A bejegyzés trackback címe:

https://martialarts.blog.hu/api/trackback/id/tr342208948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása